Teave ja kasutustingimused
Teenusepakkuja on Enternum Solutions OÜ.
Siit leiad olulise info mängus olevate tasuliste teenuste kohta.
Mängu all mõistame veebimängu Enternum (enternum.net ja enternum.ee).
Mängu juhtkonnal puudub kontroll pankade ja maksete vahendajate üle.
Nende poolt põhjustaud vigade eest mängu juhtkond vastutust võtta ei saa.
Mängu juhtkond võtab vastutuse tellimuste eest, mille ebaõnnestumises on tõestatav süü mängul või mängu juhtkonnal.
Üldjuhul on piisavaks tõestuseks panga või makse vahendaja konto väljavõttes tellimuse kajastumine.
Kõik tellimused kaotavad kehtivuse mängumaailma lõppemisel (reset).
Sellest teavitatakse mängu uudiste süsteemi kaudu vähemalt kuu aega ette.
Tellitud ja ära kasutatud punkte ei ole võimalik tagastada.
Raha ega punkte ei tagastata isegi siis, kui sellest saadud kasu on oma väärtuse kaotanud.
See võib juhtuda näiteks mängus olnud vea või mängumaailma lõppemise tõttu.
Kui soovid tehingu tühistada või kaebuse esitada siis seda saab kõikide tellimuste kohta teha kuni mängumaailma lõppemiseni.
Kaebuste esitamiseks mängu juhtkonnale leiab kontaktandmed kontakti lehelt.
Tellimine SMS-ga
Oluline on tasuliste teenuste lehel valida õige riik oma mobiilioperaatori järgi ja hinnaklass.
Saada juhiste järgi SMS ning juba mõne sekundi jooksul peaksid su kontole punktid laekuma.
Peale sõnumi saatmist tuleb vastu vastussõnum.
Nii saadetud sõnum kui vastussõnum tuleb telefoni alles jätta!
Ilma nendeta on väga keeruline abi osutada, kui tekib probleeme.
Abi küsimusel või kaebuse esitamisel tuleb esitada saadetud sõnumi sisu, vastu võetud sõnumi sisu ja tellimisel kasutatud telefoninumber.
Vaidluste korral nõutakse mobiilioperaatori poolset väljavõtet (kõneeristust).
Probleemide korral tuleks ühendust võtta mängu juhtkonnaga.
Pangalink
Kliki oma panga logol ja sul jääb üle vaid makse kinnitada.
Tellimuse tegemise käigus suunatakse sind ajutiselt sinu panka.
Peale makse teostamist läheb aega kuni see kinnitatakse. Kui see on valmis siis laekuvad punktid automaatselt su kontole.
Kui punktid pole su kontole jõudnud tunni aja möödudes siis on ilmselt midagi valesti, palun võta ühendust.
Tellimine pangaülekandega
Lihtsalt tee enda pangast ülekanne tasuliste teenuste lehel olevate juhiste järgi.
Tellimuse täitmise kiirus sõltub sellest, kas ülekanne toimus pangasiseselt või pankadevaheliselt.
Pangasiseste maksete ja välkmaksete puhul on ooteaeg enamasti kuni 10 sekundit.
Välkmaksetega on liitunud kõik suuremad pangad. Swedbank kliendid peaksid välkmakse ise valima, kui see võimalus on.
Pankadevahelised maksed (mitte välkmaksed) tööajal võtavad keskmisel 1 tunni.
Pankadevahelised maksed (mitte välkmaksed) töövälisel ajal (puhkepäevad, tööpäeviti peale 17:00 ja enne 9:00) ei toimi.
Näiteks, tehes ülekande reede õhtul kell 18:00, täidetakse tellimus esmaspäeva hommikul kella 9:00 ja 10:00 vahel (eeldusel, et esmaspäev on tööpäev).
Pangaülekandega punktide tellimisel on levinuim viga selgituse valesti kirjutamine.
Selgitus peab olema täpselt sellisel kujul nagu tasuliste teenuste lehel kirjas.
Selgitus koosneb märksõnast "enter", seejärel maailma tunnus (1. maailma puhul "1"), koma (",") ja lõpuks punktide saaja konto number.
Näidis selgitus tellides punkte 2. maailmasse kasutajale, kelle konto number on 1: "enter2,1".
Selgituse algusesse, lõppu ega vahele ei tohi lisaks kirjutada tühikuid ega muid sümboleid.
Kui selgitus pole õiges formaadis, ei tööta teenus automaatselt.
Probleemide korral tuleks ühendust võtta mängu juhtkonnaga.
Krüptoraha
CoinPayments võimaldab maksta erinevate krüptorahadega, näiteks BitCoin.
Tellimuse tegemise käigus suunatakse kasutaja ajutiselt teenuste lehelt ära, CoinPayments maksevormile.
Peale makse teostamist läheb aega kuni see kinnitatakse. Kui see on valmis siis laekuvad punktid automaatselt su kontole.
Kui punktid pole su kontole jõudnud tunni aja möödudes siis on ilmselt midagi valesti, palun võta ühendust.
Kaardimakse
Stripe võimaldab teha erinevaid kaardimakseid, näiteks Visa või MasterCard'ga.
Tellimuse tegemise käigus suunatakse kasutaja ajutiselt teenuste lehelt ära, Stripe maksevormile.
Peale makse teostamist läheb aega kuni see kinnitatakse. Kui see on valmis siis laekuvad punktid automaatselt su kontole.
Kui punktid pole su kontole jõudnud tunni aja möödudes siis on ilmselt midagi valesti, palun võta ühendust.